środa, 8 lipca 2009

Jak tu nie pomóc miłości?

Witam:)
Mało mnie tu ostatnio było. W kontekście ostatnich zmian pogodowych staram się delektować każdą chwilą ze słońcem:) Generalnie odpoczywam, jeżdżę na rowerze, nadrabiam spotkania towarzyskie:)
Ale teraz mam zamiar trochę pozwiedzać w wirtualnym świecie:) No więc jestem i nadrabiając zaległości, czytam co się ostatnio działo na moich ulubionych blogach. I powiem szczerze szczęka mi opadła. Otóż mój wirtualny przyjaciel, z którym łączą nas podobne pasje wystosował na swym blogu apel. Wyobraźcie sobie, ze chyba przepadł z kretesem bo szuka w internecie jak mu się wydaje miłości swojego życia, którą spotkał na jednej ze swoich wypraw. Ale do rzeczy, żeby stała się jasność przytoczę tu ten apel:

APEL

Jeśli gdzieś spotkaliście śliczną, drobną blondynkę o niebieskich oczach, która uwielbia spacerować po górach z aparatem na szyi i jest zapaloną miłośniczką śpiewu ptaków proszę o podanie jakiegoś kontaktu.

POZNAŁEM JĄ 3 MAJA W SCHRONISKU - PTTK "PASTERKA" (GÓRY STOŁOWE).

JEDNOCZEŚNIE PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO APELU NA SWOICH BLOGACH, FORACH, ETC..

Będę niesamowicie wdzięczny za pomoc. Może gdzieś znajdzie się ktoś, kto natknął się na moją piękną nieznajomą.

CZEKAM I Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA POMOC!

I jak tu mu nie pomóc? Dla zainteresowanych podaję jego link http://kciuk.blog.onet.pl/
Może jak się Wszyscy zbierzemy pomożemy bidokowi co?
To ja lecę czytać Was dalej:)

4 komentarze:

  1. No Jakubie :) Widzę, że ty masz tak samo dobre serduszko jak ja:) TEż postanowiłam pomóc owej nieszczęśliwej miłości:):):) U mnie też apel zagościł:)
    Pozdrawiam
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, nigdy nie wiemy, za którym zakrętem czeka na nas miłość naszego zycia...to naprawdę słodkie, że są jeszcze tacy nieuleczalni romantycy na tym swiecie...
    pozdrawiam
    medzika

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm.... jest taki portal - www.loveago.pl. Zerknij tam i prześlij znajomemu :) A nuż mu sie przyda ;) Pozdrawiam, Zwyczajna :)

    OdpowiedzUsuń