sobota, 25 lipca 2009

filmowo - browarowo:)

Witam.
Pogoda nam się troszkę schrzaniła ale nie ma tego złego:)

Postanowiłem urządzić dziś sobie wieczór filmow0 - piwkowy:) Na dobry początek zarzucę sobie "Epokę Lodowcową 3" - heheh no wiem, mały ze mnie chłopiec. Następnie już będzie bardziej dojrzale ale nadal z humorem "Nie zadzieraj z fryzjerem":), a na koniec coby się troszkę po stresować "Bunt zmarłych" :D O i taki plan mam na dzisiejszy wieczór:)
Sprawdzałem dziś co tam u mojego wirtualnego zauroczonego znajomego i mojej romantycznej duszy trochę smutno:(
Pamiętacie mój, a właściwie jego apel? pozwolę sobie go jeszcze raz zacytować:
APEL

Jeśli gdzieś spotkaliście śliczną, drobną blondynkę o niebieskich oczach, która uwielbia spacerować po górach z aparatem na szyi i jest zapaloną miłośniczką śpiewu ptaków proszę o podanie jakiegoś kontaktu.

POZNAŁEM JĄ 3 MAJA W SCHRONISKU - PTTK "PASTERKA" (GÓRY STOŁOWE).

JEDNOCZEŚNIE PROSZĘ O UMIESZCZENIE TEGO APELU NA SWOICH BLOGACH, FORACH, ETC..

Będę niesamowicie wdzięczny za pomoc. Może gdzieś znajdzie się ktoś, kto natknął się na moją piękną nieznajomą.

CZEKAM I Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA POMOC!

Wygląda na to, że kciuk nie odnalazł jeszcze swojej pięknej nieznajomej:(
Szkoda.... Ja jednak nie tracę jeszcze nadziei.
No cóż może jestem naiwny ale wierzę w potęgę miłości:)
Miłego weekendu dla Wszystkich:)

2 komentarze:

  1. no to mamy ich... znaleźli się... patrz:

    http://donna.blog.onet.pl/

    aż nie mogę w to uwierzyć....
    ściskam - malinkajg

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy w koncu bedzie nowa notka?
    zakochales sie? :P

    OdpowiedzUsuń